Salam Ukhuwwah

My photo
"Tidak Beriman Seseorang Itu Sehingga Ia Mengasihi Saudaranya Seperti Ia Mengasihi Dirinya Sendiri" Al-Hadis

Sunday, April 19, 2009

"Botol Jer Tuu..."

"Botol Jer Tuu..."
Ptg tu mcm ptg yg lain,tiada apa yg pelik,cuma aku nk share sesuatu yg mungkin bleh kita fikirkan bersama.Kejadian berlaku di sebuah gerai minum di daerah tempat aku bertugas,aku minum bersama kawan2 aku.Cuaca agak panas,so aku orderlah air soda.Dtg lah bdk pelayan tu bwk air,siap dlm botol lagi.Belum sempat aku pekena air tu..tiba2 mataku tertacap pd sudut tepi botol tu...tertera tulisan "tiger"...eh!ni botol kitar semula...botol arak ni...sepantas kilat aku panggil makcik tauke gerai tu...aku komplen kat dia..kot2 dia tk tahu tu botol arak...ai..selamba jerk di jawab.."relax aarr..BOTOL JER TUU...

No comments:

Jati Diri Tanah Indah Sekebun Bunga

Capaian Blog